14 Şubat 2015 Cumartesi

DEMET ALTINYELEKLİOĞLU

       

            Benim gerçekten okumaktan zevk aldığım yazarlardan biri. Bunu sizinle de paylaşmak istedim. Biraz hayatı ve eserlerinden bahsedeceğim.

        13 Şubat 1955 yılında Ankara da doğmuştur. Ankara Üniversitesi Siyasal Bilimler Fakültesi Basın Yayın Yüksek Okulunu bitirip Hacettepe Üniversitesi'nde  Eğitim iletişimleri konusunda yüksek lisans yapmıştır. 

       TRT kanalında çalışmaya başlamış ve bir çok programın yapımcılığını üstlenmiştir. Ve bunların yanında çeşitli yerlerde yöneticilikte yapmıştır. Bir çok önemli eseri de çevirmiştir. 

            ESERLERİ:
  1. Moskof Cariye Hürrem
  2. Cariyenin Kızı Mihrimah
  3. Cariyenin Gelini Nurbanu
  4. Altın Cariye Safiye
  5. Pargalı ve Hatice
  6. Kara Kraliçe Kösem
  7. Alkışlarla Lamia
  8. Ah Bre Sevda An Bre Vatan
  9. Cem Sultan 
    Benim bildiğim kadarıyla bu kadar eseri var. İçlerinden ilk beşini okudum altıncıya başlayacağım. Tam anlamıyla muhteşem. Size de tavsiyemdir okuyun okutun. :)

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder